Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8749
Назва: Трансформація національної економіки на основі інноваційного розвитку та маркетингових механізмів у промисловій галузі
Автори: Жуков, Святослав Августович
Ключові слова: Економічні науки, трансформация, маркетинг, промышленная отрасль, национальная экономика, инновационная инфраструктура, национальная инновационная система, государственная инновационная политика, рыночная экономика
Дата публікації: 2-кві-2015
Видавництво: Науковий вісник Донбаської державної машинобудівної академії Наукова стаття
Бібліографічний опис: Трансформація національної економіки на основі інноваційного розвитку та маркетингових механізмів у промисловій галузі, Жуков С.А., Науковий Вісник ДДМА, 2015, 7 стор.
Серія/номер: 1 (16E);
Короткий огляд (реферат): Досліджені трансформаційні процеси в національній економіці загалом і промисловій галузі зокрема на основі інноваційного розвитку та маркетингових механізмів. З’ясовано, що визначальна роль у цьому належить державі та уряду, зокрема державній інноваційній політиці. Обґрунтовано, що інноваційний розвиток промислової галузі є основою та безальтернативністю підвищення ефективності економіки України. Особлива увага приділена подальшому формуванню та функціонуванню інноваційної інфраструктури та національної інноваційної системи. Встановлено, що використання маркетингових механізмів є важливим фактором підвищення ефективності функціонування підприємств промислової галузі, зокрема її інноваційної діяльності. Запропоновані заходи для досягнення ефективної трансформації національної економіки та вітчизняної промислової галузі на основі формування й ефективного використання національної інноваційної системи, покращення інноваційного та маркетингового забезпечення.
Тип: Image
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8749
ISSN: 2219-7869 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Научный Вестник ДДМА №1(16Е) 2015.pdf13.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.