Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/881
Назва: Сучасна інтерпретація поняттєвого апарату підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення краєзнавчої роботи
Інші назви: Modern interpretation of the conceptual apparatus of training the future primary school teacher to the realization of regional studies work
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: середовище, краєзнавство, краєзнавча робота, край, професійна підготовка, система, система підготовки студентів
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кузьма-Качур, М. І. Сучасна інтерпретація поняттєвого апарату підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення краєзнавчої роботи [Текст] / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 104–107. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 106–107 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати аналізу сутності понять дефініції «система підготовки студентів до краєзнавчої роботи» та власна їх інтерпретація на основі узагальнення сучасних вимог суспільства.
Опис: The article represents the results of analysis the nature concepts definition «system of training students to regional studies work» and own interpretation of this results on the basis of generalization modern society's demands. Key words: environment, regional studies, regional work, land, professional preparation, system, system of training students.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/881
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.