Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-02-09T13:00:29Z-
dc.date.available2015-02-09T13:00:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛалак, Н. В. Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 107–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 108 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883-
dc.descriptionThe article highlights the integration of children with special educational needs in secondary schools. The author examines the difficulties and justifies the ways of implementing inclusion in the work of educational establishments. Keywords: children with special educational needs, secondary school, inclusive education, individual educational plan.uk
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання інтеграції дітей з осо-бливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором аналізуються труднощі та обґрунтовуються шляхи впровадження інклюзії в роботу навчальних закладів освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectіндивідуальний навчальний планuk
dc.titleШляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладівuk
dc.title.alternativeWays of inclusion introducation to the work of secondary educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.