Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883
Название: Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів
Другие названия: Ways of inclusion introducation to the work of secondary educational institutions
Авторы: Лалак, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: діти з особливими освітніми потребами, загальноосвітній навчальний заклад, інклюзивне навчання, індивідуальний навчальний план
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Лалак, Н. В. Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 107–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 108 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлюються питання інтеграції дітей з осо-бливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором аналізуються труднощі та обґрунтовуються шляхи впровадження інклюзії в роботу навчальних закладів освіти.
Описание: The article highlights the integration of children with special educational needs in secondary schools. The author examines the difficulties and justifies the ways of implementing inclusion in the work of educational establishments. Keywords: children with special educational needs, secondary school, inclusive education, individual educational plan.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.