Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883
Назва: | Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів |
Інші назви: | Ways of inclusion introducation to the work of secondary educational institutions |
Автори: | Лалак, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами, загальноосвітній навчальний заклад, інклюзивне навчання, індивідуальний навчальний план |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Лалак, Н. В. Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 107–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 108 (7 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються питання інтеграції дітей з осо-бливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором аналізуються труднощі та обґрунтовуються шляхи впровадження інклюзії в роботу навчальних закладів освіти. |
Опис: | The article highlights the integration of children with special educational needs in secondary schools. The author examines the difficulties and justifies the ways of implementing inclusion in the work of educational establishments. Keywords: children with special educational needs, secondary school, inclusive education, individual educational plan. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗІЇ В РОБОТУ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.pdf | 402.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.