Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883
Назва: Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів
Інші назви: Ways of inclusion introducation to the work of secondary educational institutions
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами, загальноосвітній навчальний заклад, інклюзивне навчання, індивідуальний навчальний план
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Лалак, Н. В. Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Н. В. Лалак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 107–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 108 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання інтеграції дітей з осо-бливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором аналізуються труднощі та обґрунтовуються шляхи впровадження інклюзії в роботу навчальних закладів освіти.
Опис: The article highlights the integration of children with special educational needs in secondary schools. The author examines the difficulties and justifies the ways of implementing inclusion in the work of educational establishments. Keywords: children with special educational needs, secondary school, inclusive education, individual educational plan.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/883
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.