Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіннік, Олена Олегівна-
dc.date.accessioned2015-02-11T06:53:32Z-
dc.date.available2015-02-11T06:53:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛіннік, О. О. Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / О. О. Ліннік // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 119–122. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 121 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/907-
dc.descriptionThe relevance of article is caused by necessity of introducing interactive forms of cooperation in the professional training of future teachers. The article revealed the essence of the educational dialogue, determined its value in the professional education. The author considered educational dialogue from three different positions - as a way of collaborative activities, as a means of developing thinking and a way to enhance the communicative experience of subjects. This allows determining several levels of dialogic interaction: the dialog of subjects, the dialogue of cultures, the internal dialogue, the dialogue of professional activity’s areas. The article is written for lecturer of the university, also and researchers, which are engaged the development of innovative technologies in the university teaching. Keywords: dialogue, cooperation, subject, university educational environment.uk
dc.description.abstractАктуальність статті зумовлена необхідністю впровадження діалогових форм взаємодії як пріоритетних у системі професійної підготовки майбутніх учителів. У статті розкрито сутність навчального діалогу, висвітлено його значення у професійній освіті. Навчальний діалог розглядається з трьох різних позицій – як засіб сумісної діяльності, засіб розвитку мислення та спосіб розширення комунікативного досвіду суб’єктів. Це, у свою чергу, дозволяє визначити кілька рівнів діалогічної взаємодії: діалог суб’єктів, діалог культур, внутрішній діалог, діалог сфер професійної діяльності. Стаття адресована викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, а також науковцям, які займаються розробкою новітніх технологій викладання у ВНЗ.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectсуб’єктuk
dc.subjectосвітнє середовище ВНЗuk
dc.titleРівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗuk
dc.title.alternativeLevels of dialogic interaction in the educational environment of higher educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.