Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/907
Название: Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ
Другие названия: Levels of dialogic interaction in the educational environment of higher educational institutions
Авторы: Ліннік, Олена Олегівна
Ключевые слова: діалог, взаємодія, суб’єкт, освітнє середовище ВНЗ
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Ліннік, О. О. Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / О. О. Ліннік // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 119–122. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 121 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність статті зумовлена необхідністю впровадження діалогових форм взаємодії як пріоритетних у системі професійної підготовки майбутніх учителів. У статті розкрито сутність навчального діалогу, висвітлено його значення у професійній освіті. Навчальний діалог розглядається з трьох різних позицій – як засіб сумісної діяльності, засіб розвитку мислення та спосіб розширення комунікативного досвіду суб’єктів. Це, у свою чергу, дозволяє визначити кілька рівнів діалогічної взаємодії: діалог суб’єктів, діалог культур, внутрішній діалог, діалог сфер професійної діяльності. Стаття адресована викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, а також науковцям, які займаються розробкою новітніх технологій викладання у ВНЗ.
Описание: The relevance of article is caused by necessity of introducing interactive forms of cooperation in the professional training of future teachers. The article revealed the essence of the educational dialogue, determined its value in the professional education. The author considered educational dialogue from three different positions - as a way of collaborative activities, as a means of developing thinking and a way to enhance the communicative experience of subjects. This allows determining several levels of dialogic interaction: the dialog of subjects, the dialogue of cultures, the internal dialogue, the dialogue of professional activity’s areas. The article is written for lecturer of the university, also and researchers, which are engaged the development of innovative technologies in the university teaching. Keywords: dialogue, cooperation, subject, university educational environment.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/907
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ.pdf406.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.