Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/907
Назва: Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ
Інші назви: Levels of dialogic interaction in the educational environment of higher educational institutions
Автори: Ліннік, Олена Олегівна
Ключові слова: діалог, взаємодія, суб’єкт, освітнє середовище ВНЗ
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ліннік, О. О. Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / О. О. Ліннік // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 119–122. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 121 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті зумовлена необхідністю впровадження діалогових форм взаємодії як пріоритетних у системі професійної підготовки майбутніх учителів. У статті розкрито сутність навчального діалогу, висвітлено його значення у професійній освіті. Навчальний діалог розглядається з трьох різних позицій – як засіб сумісної діяльності, засіб розвитку мислення та спосіб розширення комунікативного досвіду суб’єктів. Це, у свою чергу, дозволяє визначити кілька рівнів діалогічної взаємодії: діалог суб’єктів, діалог культур, внутрішній діалог, діалог сфер професійної діяльності. Стаття адресована викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, а також науковцям, які займаються розробкою новітніх технологій викладання у ВНЗ.
Опис: The relevance of article is caused by necessity of introducing interactive forms of cooperation in the professional training of future teachers. The article revealed the essence of the educational dialogue, determined its value in the professional education. The author considered educational dialogue from three different positions - as a way of collaborative activities, as a means of developing thinking and a way to enhance the communicative experience of subjects. This allows determining several levels of dialogic interaction: the dialog of subjects, the dialogue of cultures, the internal dialogue, the dialogue of professional activity’s areas. The article is written for lecturer of the university, also and researchers, which are engaged the development of innovative technologies in the university teaching. Keywords: dialogue, cooperation, subject, university educational environment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/907
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ.pdf406.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.