Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2016-07-04T09:04:07Z-
dc.date.available2016-07-04T09:04:07Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.citationМельник А.В. Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги // Тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції “Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє” [Текст] / за заг. редакцією В.В.Балабіна. – К.: ВІКНУ, 2015. – С. 345.uk
dc.identifier.otherББК 32.26.8-68.49-
dc.identifier.otherУДК 355(477)37-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095-
dc.description.abstractФормування туристичного іміджу території в умовах глобалізації є надзвичайно актуальним. Адже проведення заходів, спрямованих на створення туристичного іміджу території, привертає увагу потенційних відвідувачів, що, у свою чергу зміцнює імідж території, сприяє розвитку інфраструктури, відкриває нові ринки, що сприятиме популяризації та створенню на такій основі нових місць для відвідування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.relation.ispartofseriesТ 30;-
dc.subjectФормування туристичного іміджу: туристична привабливість,території, бренд, туристичний імідж, креативністьuk
dc.titleОсобливості формування туристичного іміджу території: конкурентні перевагиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези -Київ-листопад-2015!!!.doc117.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.