Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Название: Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги
Авторы: Мельник, Андрій Васильович
Ключевые слова: Формування туристичного іміджу: туристична привабливість,території, бренд, туристичний імідж, креативність
Дата публикации: ноя-2015
Издательство: Київ
Библиографическое описание: Мельник А.В. Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги // Тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції “Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє” [Текст] / за заг. редакцією В.В.Балабіна. – К.: ВІКНУ, 2015. – С. 345.
Серия/номер: Т 30;
Краткий осмотр (реферат): Формування туристичного іміджу території в умовах глобалізації є надзвичайно актуальним. Адже проведення заходів, спрямованих на створення туристичного іміджу території, привертає увагу потенційних відвідувачів, що, у свою чергу зміцнює імідж території, сприяє розвитку інфраструктури, відкриває нові ринки, що сприятиме популяризації та створенню на такій основі нових місць для відвідування.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези -Київ-листопад-2015!!!.doc117.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.