Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Title: Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги
Authors: Мельник, Андрій Васильович
Keywords: Формування туристичного іміджу: туристична привабливість,території, бренд, туристичний імідж, креативність
Issue Date: Nov-2015
Publisher: Київ
Citation: Мельник А.В. Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги // Тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції “Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє” [Текст] / за заг. редакцією В.В.Балабіна. – К.: ВІКНУ, 2015. – С. 345.
Series/Report no.: Т 30;
Abstract: Формування туристичного іміджу території в умовах глобалізації є надзвичайно актуальним. Адже проведення заходів, спрямованих на створення туристичного іміджу території, привертає увагу потенційних відвідувачів, що, у свою чергу зміцнює імідж території, сприяє розвитку інфраструктури, відкриває нові ринки, що сприятиме популяризації та створенню на такій основі нових місць для відвідування.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези -Київ-листопад-2015!!!.doc117.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.