Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Назва: Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги
Автори: Мельник, Андрій Васильович
Ключові слова: Формування туристичного іміджу: туристична привабливість,території, бренд, туристичний імідж, креативність
Дата публікації: лис-2015
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Мельник А.В. Особливості формування туристичного іміджу території: конкурентні переваги // Тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції “Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє” [Текст] / за заг. редакцією В.В.Балабіна. – К.: ВІКНУ, 2015. – С. 345.
Серія/номер: Т 30;
Короткий огляд (реферат): Формування туристичного іміджу території в умовах глобалізації є надзвичайно актуальним. Адже проведення заходів, спрямованих на створення туристичного іміджу території, привертає увагу потенційних відвідувачів, що, у свою чергу зміцнює імідж території, сприяє розвитку інфраструктури, відкриває нові ринки, що сприятиме популяризації та створенню на такій основі нових місць для відвідування.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9095
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези -Київ-листопад-2015!!!.doc117.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.