Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9217
Title: Футуристичний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності банку
Authors: Огородник, Валерія Олегівна
Варцаба, Віра Іванівна
Дюлай, Є.В.
Keywords: банк, маркетинг, банківський маркетинг, футуристичний маркетинг, конкурентоспроможність
Issue Date: 2014
Citation: Огородник В.О. Футуристичний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності банку / Варцаба В.І., Огородник В.О., Дюлай Є.В. // Бизнес Информ. – Харьков: Издательский дом «ИНЖЭК» – 2014. – №7. – С. 379-383.
Abstract: Стаття присвячена розгляду футуристичного маркетингу як інструменту забезпечення конкурентоспроможності банку. Авторами розглядаються питання сутності та історії виникнення маркетингу. У роботі уточнено категоріальне наповнення дефініції «банківський маркетинг». Увагу зосереджено на футуристичному маркетингу як нестандартному інструменті боротьби за лояльність споживчої аудиторії. У результаті дослідження було виділено та охарактеризовано нові форми використання банківського маркетингу, а саме: використання Інтернет; застосування комп'ютерних ігор/кіно (product placement – розміщення торгової марки в кіно або в комп'ютерних іграх у рекламних цілях); сенсорний брендинг (сенсбрендінг – комплексний вплив на споживача через всі органи чуття); love marks – підхід (щирі відносини між банком і клієнтом). Авторами зроблено спробу довести, що ефективним інструментом забезпечення конкурентоспроможності банку є футуристичний маркетинг
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9217
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2014-7_0-pages-379_383 (2).pdf252.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.