Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-07-20T22:04:41Z-
dc.date.available2016-07-20T22:04:41Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Маркетингове забезпечення плодоовочевого ринку. - Полтава: Науковий вісник Полтавського університету, 2009. - №4(35) - С. 60-62uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9435-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: Науковий вісник Полтавського університетуuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 631.1.027:338.43;-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectкомерціалізація виробництваuk
dc.titleМаркетингове забезпечення плодоовочевого ринкуuk
dc.title.alternativeМаркетингове забезпечення плодоовочевого ринкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.