Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9435
Назва: Маркетингове забезпечення плодоовочевого ринку
Інші назви: Маркетингове забезпечення плодоовочевого ринку
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: маркетингова діяльність, комерціалізація виробництва
Дата публікації: 2009
Видавництво: Полтава: Науковий вісник Полтавського університету
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Маркетингове забезпечення плодоовочевого ринку. - Полтава: Науковий вісник Полтавського університету, 2009. - №4(35) - С. 60-62
Серія/номер: УДК 631.1.027:338.43;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9435
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове забезпечення плодоовочевого ринку.pdf6.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.