Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorБрітченко, Геннадій Іванович-
dc.contributor.authorБелявцев, Михаил Иванович-
dc.date.accessioned2016-07-23T20:35:46Z-
dc.date.available2016-07-23T20:35:46Z-
dc.date.issued2001-05-15-
dc.identifier.citationБритченко Г.И., Белявцев М.И., Бритченко И.Г. Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ // Маркетингові дослідження в Україні. Перша всеукраїнська науково-практична конференція 15-19 травня 2001 року, м. Ялта. – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. університету, 2001. – С. 27-28.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9478-
dc.language.isoruuk
dc.publisherЛуганськ: Видавництво Східноукраїнського національного університетуuk
dc.relation.ispartofseriesББК 56.050 я 73;-
dc.subjectповеденческий маркетингuk
dc.subjectмультипликационный еффектuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрыночные отношеняuk
dc.titleПоведенческий маркетинг, его концепция и анализuk
dc.title.alternativeПоведенческий маркетинг, его концепция и анализuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.