Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9478
Назва: Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ
Інші назви: Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Брітченко, Геннадій Іванович
Белявцев, Михаил Иванович
Ключові слова: поведенческий маркетинг, мультипликационный еффект, маркетинг, рыночные отношеня
Дата публікації: 15-тра-2001
Видавництво: Луганськ: Видавництво Східноукраїнського національного університету
Бібліографічний опис: Бритченко Г.И., Белявцев М.И., Бритченко И.Г. Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ // Маркетингові дослідження в Україні. Перша всеукраїнська науково-практична конференція 15-19 травня 2001 року, м. Ялта. – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. університету, 2001. – С. 27-28.
Серія/номер: ББК 56.050 я 73;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9478
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ.pdf6.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.