Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9478
Title: Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ
Other Titles: Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Брітченко, Геннадій Іванович
Белявцев, Михаил Иванович
Keywords: поведенческий маркетинг, мультипликационный еффект, маркетинг, рыночные отношеня
Issue Date: 15-May-2001
Publisher: Луганськ: Видавництво Східноукраїнського національного університету
Citation: Бритченко Г.И., Белявцев М.И., Бритченко И.Г. Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ // Маркетингові дослідження в Україні. Перша всеукраїнська науково-практична конференція 15-19 травня 2001 року, м. Ялта. – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. університету, 2001. – С. 27-28.
Series/Report no.: ББК 56.050 я 73;
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9478
Appears in Collections:Наукові праці кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.