Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorБрітченко, Геннадій Іванович-
dc.date.accessioned2016-07-24T23:37:12Z-
dc.date.available2016-07-24T23:37:12Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationБритченко И.Г., Бритченко Г.И. Маркетинговые войны и концепции маркетингового менеджмента//Сб. “Проблемы развития внешне-экономических связей и привлечения иностранных инвестиций: Региональный аспект”. – Донецк: ДонНУ, 2001. – С. 86 –90.uk
dc.identifier.isbn966-639-012-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9493-
dc.language.isoruuk
dc.publisherДонецк: ДонНУuk
dc.relation.ispartofseriesББК У58+У268.411;-
dc.subjectмаркетинговый менеджментuk
dc.subjectрыночные отношенияuk
dc.subjectмаркетинговые войныuk
dc.subjectконцепция совершенствования производстваuk
dc.subjectконцепция маркетингаuk
dc.subjectмеждународная конкуренцияuk
dc.subjectэкономические процессыuk
dc.subjectглобализацияuk
dc.titleМаркетинговые войны и концепции маркетингового менеджментаuk
dc.title.alternativeМаркетинговые войны и концепции маркетингового менеджментаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговые войны и концепции маркетингового менеджмента.pdf16.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.