Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9493
Назва: Маркетинговые войны и концепции маркетингового менеджмента
Інші назви: Маркетинговые войны и концепции маркетингового менеджмента
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Брітченко, Геннадій Іванович
Ключові слова: маркетинговый менеджмент, рыночные отношения, маркетинговые войны, концепция совершенствования производства, концепция маркетинга, международная конкуренция, экономические процессы, глобализация
Дата публікації: 2001
Видавництво: Донецк: ДонНУ
Бібліографічний опис: Бритченко И.Г., Бритченко Г.И. Маркетинговые войны и концепции маркетингового менеджмента//Сб. “Проблемы развития внешне-экономических связей и привлечения иностранных инвестиций: Региональный аспект”. – Донецк: ДонНУ, 2001. – С. 86 –90.
Серія/номер: ББК У58+У268.411;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9493
ISBN: 966-639-012-4
Розташовується у зібраннях:Наукові праці кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговые войны и концепции маркетингового менеджмента.pdf16.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.