Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9602
Title: Удосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналу
Other Titles: Удосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналу
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: банківський маркетинг, банківський персонал, компетентність персоналу
Issue Date: 2015
Publisher: Ужгород: УжНУ
Citation: Брітченко І.Г. Удосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналу / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - № 2 (46) / 2015. - Ужгород: УжНУ, 2015. - С. 291-297.
Series/Report no.: УДК 336.719;
Abstract: У статті досліджено актуальні питання удосконалення маркетингової діяльності комерційних банків України на ринку банківських продуктів шляхом підвищення компетентності банківського персоналу, що можливо через активізацію та запровадження як зовнішніх, так і внутрішніх механізмів підвищення компетентності та кваліфікації банківських працівників. Аналіз останніх досліджень засвідчує недостатню увагу як науковців, так і банківського менеджменту до питань підвищення компетентності банківського менеджменту при одночасній важливості такої складової в банківському маркетингу, котра походить зі специфіки просування банківських продуктів і є важливим як для ефективного функціонування комерційного банку, так і для економіки регіону і всього суспільства. Подальше удосконалення маркетингової діяльності банку шляхом підвищення компетентності банківського персоналу можливе виключно на наукових засадах та у співпраці з профільними кафедрами регіональних вищих навчальних закладів, на основі чіткого усвідомлення банківським менеджментом об'єктивної необхідності такої співпраці. Запропоновані у статті інструменти підвищення компетентності та кваліфікації банківського персоналу дозволяють ефективно вирішувати визначені завдання практично без залучення додаткових витрат. До перспектив подальших досліджень можна віднести актуальні питання інтенсифікації співпраці комерційних банків з регіональними вищими навчальними закладами, формування регіонального ринку наукових досліджень у галузі банківського маркетингу та освітніх продуктів, підвищення компетентності і кваліфікації банківського персоналу.
Description: У статті досліджено актуальні питання удосконалення маркетингової діяльності комерційних банків України на ринку банківських продуктів шляхом підвищення компетентності банківського персоналу, що можливо через активізацію та запровадження як зовнішніх, так і внутрішніх механізмів підвищення компетентності та кваліфікації банківських працівників. Аналіз останніх досліджень засвідчує недостатню увагу як науковців, так і банківського менеджменту до питань підвищення компетентності банківського менеджменту при одночасній важливості такої складової в банківському маркетингу, котра походить зі специфіки просування банківських продуктів і є важливим як для ефективного функціонування комерційного банку, так і для економіки регіону і всього суспільства. Подальше удосконалення маркетингової діяльності банку шляхом підвищення компетентності банківського персоналу можливе виключно на наукових засадах та у співпраці з профільними кафедрами регіональних вищих навчальних закладів, на основі чіткого усвідомлення банківським менеджментом об'єктивної необхідності такої співпраці. Запропоновані у статті інструменти підвищення компетентності та кваліфікації банківського персоналу дозволяють ефективно вирішувати визначені завдання практично без залучення додаткових витрат. До перспектив подальших досліджень можна віднести актуальні питання інтенсифікації співпраці комерційних банків з регіональними вищими навчальними закладами, формування регіонального ринку наукових досліджень у галузі банківського маркетингу та освітніх продуктів, підвищення компетентності і кваліфікації банківського персоналу.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9602
ISSN: 2409-6857
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.