Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9725
Название: Аналіз основних міжнародних партнерів для України.
Другие названия: Аналіз основних міжнародних партнерів для України в провадженні зовнішньої торгівлі в Закарпатському регіоні.
Авторы: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: Ключові слова: зовнішньо - економічна діяльність, регіон, експорт, імпорт, сальдо зовнішньої торгівлі, зовнішньоторговельні зв’язки, зовнішньоторговельний оборот, прямі іноземні інвестиції.
Дата публикации: 25-июл-2015
Издательство: ГО "Київський економічний науковий центр"
Библиографическое описание: Аналіз основних міжнародних партнерів для України в провадженні зовнішньої торгівлі в Закарпатському регіоні. Зеліч В.В. Науково-економічний розвиток: менеджмент, фінанси та аудит: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 24-25 липня 2015 р.). У 2-х частинах. – К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2015.- с. 16-19.
Краткий осмотр (реферат): Анотація. Визначено шляхи вдосконалення міжнародної торгівлі в Закарпатській області, проаналізовано відмінності від торгівлі товарами від інших областей України. Запропоновано шляхи співробітництва з європейськими країна мита проаналізовано перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні та в регіоні.
Описание: Актуальність дослідження. Закарпатський регіон межує 4 європейським країнами (на півдні з Румунією, на південному заході з Угорщиною, на заході зі Словаччиною, на північному заході з Польщею ), тому зовнішня торгівля цього регіону може принести значні поповнення до державного бюджету. Розвиток зовнішньої торгівлі, зокрема нарощування експорту, збільшення або, принаймні, збереження його питомої ваги у світовій торгівлі є надзвичайно важливим чинником функціонування економіки не тільки в даній області, а й в Україні в цілому. Мета статті: дослідження особливостей зовнішньої торгівлі регіону. Шляхи підвищення та розвиток міжнародного та регіонального співробітництва. Пошук нових партнерів та розширення ринків збуту.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9725
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді Аналіз осн.між.партнерів.pdf1.62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.