Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9753
Назва: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Інші назви: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банківський маркетинг, банківський капітал, підприємство пенітенціарної системи, валовий внутрішній продукт
Дата публікації: 2009
Видавництво: Ужгород: УжНУ
Бібліографічний опис: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - Спецвипуск №28/2009 – Ужгород: УжНУ, 2009. – С. 31 - 36.
Серія/номер: УДК 336.722.5;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Опис: В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9753
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.