Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9753
Title: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Other Titles: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: банківський маркетинг, банківський капітал, підприємство пенітенціарної системи, валовий внутрішній продукт
Issue Date: 2009
Publisher: Ужгород: УжНУ
Citation: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - Спецвипуск №28/2009 – Ужгород: УжНУ, 2009. – С. 31 - 36.
Series/Report no.: УДК 336.722.5;
Abstract: В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Description: В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9753
ISBN: 0869-0782
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.