Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9753
Название: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Другие названия: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: банківський маркетинг, банківський капітал, підприємство пенітенціарної системи, валовий внутрішній продукт
Дата публикации: 2009
Издательство: Ужгород: УжНУ
Библиографическое описание: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - Спецвипуск №28/2009 – Ужгород: УжНУ, 2009. – С. 31 - 36.
Серия/номер: УДК 336.722.5;
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Описание: В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9753
ISBN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.