Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9754
Название: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Другие названия: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: маркетингова стратегія, комерційні банки, фінанси, капітал, розрахунково-касове обслуговування, обігові кошти, пенітенціарна система, казенні підприємства
Дата публикации: 2009
Издательство: Ужгород: УжНУ
Библиографическое описание: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - Спецвипуск №28/2009 – Ужгород: УжНУ, 2009. – С. 31 - 36.
Серия/номер: УДК 336.722.5;
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядається маркетингова стратегія використання інтегрованих банківських послуг. Запропоновано впроваджувати дану стратегію при залученні в систему банківських послуг установ і підприємств пенітенціарної системи, яка обумовлена двома джерелами фінансування: державним і доходами від виробництва виробів, послуг і робіт.
Описание: В статті розглядається маркетингова стратегія використання інтегрованих банківських послуг. Запропоновано впроваджувати дану стратегію при залученні в систему банківських послуг установ і підприємств пенітенціарної системи, яка обумовлена двома джерелами фінансування: державним і доходами від виробництва виробів, послуг і робіт.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9754
ISBN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.