Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/97
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМишко, Світлана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-01-31T10:06:51Z-
dc.date.available2018-01-31T10:06:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтановлення системи тестування у сфері освіти США в ХХ столітті [Текст] / С. А. Мишко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Історія / відп. за вип. Н.П. Керецман. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (36). – С. 81-84. – Бібліогр.: с.84 (16 назв). – Рез. англ., рос.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/97-
dc.description.abstractУ статті розглядається історія розвитку тестування в США у ХХ столітті. Автор підкреслює, що ставлення до тестування в США змінювалося в залежності від історичних і політичних подій. Якщо в певні періоди кількість теоретичних досліджень, присвячених проблемам тестування, зменшувалася, то сфера практичного застосування тестування продовжувала зростати, незважаючи на певну критику. Ключові слова: історія тестування, підзвітність, стандартизовані тести, шкільна реформа, методи оцінювання.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается история развития тестирования в США в ХХ веке. Автор подчеркивает, что отношение к тестированию в США менялось в зависимости от исторических и политических событий. Если в определенные периоды количество теоретических исследований, посвященных проблемам тестирования, уменьшалось, то сфера практического применения тестирования продолжала расти, несмотря на определенную критику. Ключевые слова: история тестирования, подотчетность, стандартизированные тесты, школьная реформа, методы оценки.uk
dc.description.abstractThe article examines the history of testing development in the US in the twentieth century. The author stresses that the attitude towards testing in the United States changed depending on historical and political events. In certain periods the number of theoretical studies devoted to testing problems decreased, but the scope of practical application of testing continued to grow, despite some criticism. Keywords: testing history, accountability, standardized tests, school reform, assessment methods.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectісторія тестуванняuk
dc.subjectпідзвітністьuk
dc.subjectстандартизовані тестиuk
dc.subjectшкільна реформаuk
dc.subjectметоди оцінюванняuk
dc.titleСтановлення системи тестування у сфері освіти США в ХХ століттіuk
dc.title.alternativeEarly stages of testing system in education in the USA in the 20th centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 1(36) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.