Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/97
Назва: Становлення системи тестування у сфері освіти США в ХХ столітті
Інші назви: Early stages of testing system in education in the USA in the 20th century
Автори: Мишко, Світлана Анатоліївна
Ключові слова: історія тестування, підзвітність, стандартизовані тести, шкільна реформа, методи оцінювання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Становлення системи тестування у сфері освіти США в ХХ столітті [Текст] / С. А. Мишко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Історія / відп. за вип. Н.П. Керецман. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (36). – С. 81-84. – Бібліогр.: с.84 (16 назв). – Рез. англ., рос.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається історія розвитку тестування в США у ХХ столітті. Автор підкреслює, що ставлення до тестування в США змінювалося в залежності від історичних і політичних подій. Якщо в певні періоди кількість теоретичних досліджень, присвячених проблемам тестування, зменшувалася, то сфера практичного застосування тестування продовжувала зростати, незважаючи на певну критику. Ключові слова: історія тестування, підзвітність, стандартизовані тести, шкільна реформа, методи оцінювання.
В статье рассматривается история развития тестирования в США в ХХ веке. Автор подчеркивает, что отношение к тестированию в США менялось в зависимости от исторических и политических событий. Если в определенные периоды количество теоретических исследований, посвященных проблемам тестирования, уменьшалось, то сфера практического применения тестирования продолжала расти, несмотря на определенную критику. Ключевые слова: история тестирования, подотчетность, стандартизированные тесты, школьная реформа, методы оценки.
The article examines the history of testing development in the US in the twentieth century. The author stresses that the attitude towards testing in the United States changed depending on historical and political events. In certain periods the number of theoretical studies devoted to testing problems decreased, but the scope of practical application of testing continued to grow, despite some criticism. Keywords: testing history, accountability, standardized tests, school reform, assessment methods.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/97
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 1(36) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ США.pdf257.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.