Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/97
Title: Становлення системи тестування у сфері освіти США в ХХ столітті
Other Titles: Early stages of testing system in education in the USA in the 20th century
Authors: Мишко, Світлана Анатоліївна
Keywords: історія тестування, підзвітність, стандартизовані тести, шкільна реформа, методи оцінювання
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Становлення системи тестування у сфері освіти США в ХХ столітті [Текст] / С. А. Мишко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Історія / відп. за вип. Н.П. Керецман. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (36). – С. 81-84. – Бібліогр.: с.84 (16 назв). – Рез. англ., рос.
Abstract: У статті розглядається історія розвитку тестування в США у ХХ столітті. Автор підкреслює, що ставлення до тестування в США змінювалося в залежності від історичних і політичних подій. Якщо в певні періоди кількість теоретичних досліджень, присвячених проблемам тестування, зменшувалася, то сфера практичного застосування тестування продовжувала зростати, незважаючи на певну критику. Ключові слова: історія тестування, підзвітність, стандартизовані тести, шкільна реформа, методи оцінювання.
В статье рассматривается история развития тестирования в США в ХХ веке. Автор подчеркивает, что отношение к тестированию в США менялось в зависимости от исторических и политических событий. Если в определенные периоды количество теоретических исследований, посвященных проблемам тестирования, уменьшалось, то сфера практического применения тестирования продолжала расти, несмотря на определенную критику. Ключевые слова: история тестирования, подотчетность, стандартизированные тесты, школьная реформа, методы оценки.
The article examines the history of testing development in the US in the twentieth century. The author stresses that the attitude towards testing in the United States changed depending on historical and political events. In certain periods the number of theoretical studies devoted to testing problems decreased, but the scope of practical application of testing continued to grow, despite some criticism. Keywords: testing history, accountability, standardized tests, school reform, assessment methods.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/97
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 1(36) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.