Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/996
Title: | Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи |
Other Titles: | Competency-based approach in the training of primary school teachers |
Authors: | Сорока, Ольга Вікторівна |
Keywords: | компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, учитель початкових класів |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Сорока, О. В. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи [Текст] / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 191–194. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 193 (16 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Стаття присвячена висвітленню проблеми компетентнісного підходу у підготовці вчителя початкової школи. Розкрито зміст понять «компетенція», «компетентність»; охарактеризовано професійну компетентність учителя початкових класів і представлено компоненти професійної компетентності педагога. Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, учитель початкових класів. |
Description: | The article deals with the problem of competence-based approach in the training of an elementary school teacher. Content analysis of the terms "competence", "competence", described professional competence of teachers of primary classes, are components of professional competence of teachers. Keywords: competence approach, expertise, competence, primary school teacher. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/996 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf | 407.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.