Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.007 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Футуристичний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності банкуОгородник, Валерія Олегівна; Варцаба, Віра Іванівна; Дюлай, Є.В.
2014МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ: ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИВарцаба, Віра Іванівна; Дюлай, Є.В.
2014ВПЛИВ ФАКТОРУ СЕЗОННОСТІ НА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ СФЕРИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІВарцаба, Віра Іванівна
2014Модель парето-ефективних стосунків контрагентів ринку з позицій концепції інкременталізму як основа гармонізації їх цілей та інтересівВарцаба, Віра Іванівна
2014-02-27Проблемні аспекти фінансування регіональних програм підтримки і розвитку малого підприємництваВарцаба, Віра Іванівна
2014-01-31Теоретичні основи гармонізації цілепокладання регіональних складових національної економіки в умовах інтеграції до європейського економічного просторуВарцаба, Віра Іванівна
2014-09-26ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУВарцаба, Віра Іванівна; Кампо, Георгіна Михайлівна
2014-09-26Соціальна держава: модернізована модель соціально- відповідальної взаємодії стейкхолдерів національної економікиВарцаба, Віра Іванівна
2014-09-26Роль держави у забезпеченні соціальної відповідальності бізнесуВарцаба, Віра Іванівна