Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10175
Title: Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору
Other Titles: Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: регіональна стратегія комерційного банку, банківський маркетинг, банківські продукти, просування банківських послуг, інтеграція банківської системи до європейського економічного простору, регіональна економічна інтеграція, конкуренція на ринку банківських послуг
Issue Date: 2015
Publisher: К.: Видавництво "Центр учбової літератури"
Citation: І.Г. Брітченко Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору // Збірник наукових праць УТЕІ КНТЕУ. - К.: Видавництво "Центр учбової літератури" - 2015. - Випуск 1. - С. 44-50.
Abstract: У статті визначено основні напрямки формування регіональної стратегії комерційного банку в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній SWOT аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів національних банків та банківської системи України.
Description: У статті визначено основні напрямки формування регіональної стратегії комерційного банку в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній SWOT аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів національних банків та банківської системи України.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10175
ISBN: 978-611-01-0722-8
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.