Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10175
Назва: Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору
Інші назви: Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: регіональна стратегія комерційного банку, банківський маркетинг, банківські продукти, просування банківських послуг, інтеграція банківської системи до європейського економічного простору, регіональна економічна інтеграція, конкуренція на ринку банківських послуг
Дата публікації: 2015
Видавництво: К.: Видавництво "Центр учбової літератури"
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору // Збірник наукових праць УТЕІ КНТЕУ. - К.: Видавництво "Центр учбової літератури" - 2015. - Випуск 1. - С. 44-50.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні напрямки формування регіональної стратегії комерційного банку в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній SWOT аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів національних банків та банківської системи України.
Опис: У статті визначено основні напрямки формування регіональної стратегії комерційного банку в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній SWOT аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів національних банків та банківської системи України.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10175
ISBN: 978-611-01-0722-8
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.