Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10175
Название: Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору
Другие названия: Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: регіональна стратегія комерційного банку, банківський маркетинг, банківські продукти, просування банківських послуг, інтеграція банківської системи до європейського економічного простору, регіональна економічна інтеграція, конкуренція на ринку банківських послуг
Дата публикации: 2015
Издательство: К.: Видавництво "Центр учбової літератури"
Библиографическое описание: І.Г. Брітченко Регіональна стратегія просування банківських послуг в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору // Збірник наукових праць УТЕІ КНТЕУ. - К.: Видавництво "Центр учбової літератури" - 2015. - Випуск 1. - С. 44-50.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено основні напрямки формування регіональної стратегії комерційного банку в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній SWOT аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів національних банків та банківської системи України.
Описание: У статті визначено основні напрямки формування регіональної стратегії комерційного банку в умовах інтеграції України до Європейського економічного простору. Розкрито особливу роль банківських послуг у формуванні ефективної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Здійснено попередній SWOT аналіз інтеграції вітчизняних комерційних банків до європейського ринку банківських послуг. Обґрунтовано регіональну специфіку банківського маркетингу на прикладі Закарпатської області. Висвітлено перспективу маркетингової діяльності регіональних структурних підрозділів національних банків та банківської системи України.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10175
ISBN: 978-611-01-0722-8
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.