Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorМомот, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2016-09-25T19:43:54Z-
dc.date.available2016-09-25T19:43:54Z-
dc.date.issued2008-04-24-
dc.identifier.citationІ.Г. Брітченко Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій / І.Г. Брітченко, О.М. Момот // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної кон-ференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.uk
dc.identifier.isbn978-966-7971-62-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: РВВ ПУСКУuk
dc.relation.ispartofseriesББК 65с51+74.58с51;УДК 33 (477): 004-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectІКТuk
dc.subjectструктура менеджментуuk
dc.subjectІТ-ринкуuk
dc.subjectклієнтозорієнтованість економікиuk
dc.titleСтруктурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологійuk
dc.title.alternativeСтруктурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологійuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.