Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
Название: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Другие названия: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключевые слова: інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ, структура менеджменту, ІТ-ринку, клієнтозорієнтованість економіки
Дата публикации: 24-апр-2008
Издательство: Полтава: РВВ ПУСКУ
Библиографическое описание: І.Г. Брітченко Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій / І.Г. Брітченко, О.М. Момот // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної кон-ференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.
Серия/номер: ББК 65с51+74.58с51;УДК 33 (477): 004
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
ISBN: 978-966-7971-62-5
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.