Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
Назва: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Інші назви: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ, структура менеджменту, ІТ-ринку, клієнтозорієнтованість економіки
Дата публікації: 24-кві-2008
Видавництво: Полтава: РВВ ПУСКУ
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій / І.Г. Брітченко, О.М. Момот // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної кон-ференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.
Серія/номер: ББК 65с51+74.58с51;УДК 33 (477): 004
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
ISBN: 978-966-7971-62-5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.