Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10427
Назва: Аналіз дефініцій “енвайронменталізм”, “енвайронментальна педагогіка”
Автори: Марфинець, Надія Василівна
Ключові слова: енвайронменталізм, енвайронментальна педагогіка, дефініція, знання про довкілля
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Марфинець, Н. В. Аналіз дефініцій "енвайронменталізм", "енвайронментальна педагогіка" [Текст] / Н. В. Марфинець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 107 (19 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті подано аналіз термінів “енвайронменталізм”, “енвайронментальна педагогіка”. Проведено теоретичний аналіз енциклопедичної та навчальної літератури з проблеми дослідження. Розглянуто різні підходи до визначення поняття “енвайронменталізм”. На основі аналізу існуючих підходів обґрунтовано авторську позицію відносно тлумачення поняття “енвайронментальна (інвайронментальна) педагогіка”, визначено мету, завдання, базові категорії аналізованої галузі педагогічної науки.
The article focuses on the terms "Environmentalism", "Environmental Pedagogy". Theoretical analysis and encyclopedic textbooks on the study have been analysed. Different approaches to the defi nition of "Environmentalism" have been provided: the movement to protect the environment; ecological worldview orientation; management theory of social and economic development and the environment; philosophical and methodological approach; philosophical concept that emphasizes the impact of the environment on human life and activities; movement to protect wildlife from human. Based on the analysis of existing approaches the position on the author's interpretation of the term "envayronmentalna pedagogy" has been grounded, namely − a branch of pedagogy that through education and training, using various forms and methods of teaching and educational impact, creates a system of pupils knowledge of the environment and the ability to coordinate their actions in order to provide careful and rational attitude toward others (nature and society). The goals, objectives, basic categories have been analyzed the fi eld of pedagogy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10427
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.