Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10430
Название: | Формування психотерапевтичної позиції майбутнього вчителя як основи реалізації валеологічних технологій педагогічної взаємодії |
Авторы: | Мешко, Галина Михайлівна Мешко, Олександр Іванович |
Ключевые слова: | майбутні вчителі, психотерапевтична позиція, психолого-педагогічні дисципліни, валеологічні технології, педагогічна взаємодія |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Видавництво «УжНУ» |
Библиографическое описание: | Мешко, Г. М. Формування психотерапевтичної позиції майбутнього вчителя як основи реалізації валеологічних технологій педагогічної взаємодії [Текст] / Г. М. Мешко, О. І. Мешко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 113–116. – Бібліогр.: с. 115 (7 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано сутність психотерапевтичної позиції вчителя в контексті завдань педагогіки здоров’я, виявлено можливості та описано досвід її формування у майбутніх учителів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Представлено роль, місце і змістове наповнення курсів «Вступ до педагогічної професії», «Педагогіка», «Психологія», «Професійне здоров’я педагога» і спеціально розробленого психолого-педагогічного тренінгу в аспекті формування психотерапев тичної позиції майбутніх учителів. In the article the essence of teacher psychotherapeutic position in the context of health pedagogy tasks has been analyzed. The opportunities There have been revealed and the experience has been described of its developing in the process of studying psychological and pedagogical disciplines. The results of empirical research on revealing causes of pupils’ emotional ill-being at contemporary school have been provided. The role, position and content of the courses “Introduction to Teaching Profession“, „Pedagogy“, „Psychology“, „Teacher Professional Heath“ have been presented in terms of developing the psychotherapeutic position of future teacher. The experience of implementing psychological and pedagogical training has been charcterised as a complex means of harmonizing future specialist personality. Means are based on active social and psychological learning and directed towards students’ personal growth. The content aspects and some methods of suggested psychological and pedagogical training have been characterised which contribute to overcoming and eliminating of the neurotic components of inner world, increasing authenticity, coordinating the integral abilities of future teacher personality. The perspectives of following scientifi c researches have been considered on developing future teachers’ ability to create safe and psychological learning environment at school. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10430 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування психотерапевтичної позиції майбутнього вчителя як основи реалізації валеологічних технологій педагогічної взаємодії.pdf | 206.52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.