Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10476
Назва: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Суспільні комунікації".
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: Сьогодні Україна потребує формування і підтримки свого нового привабливого іміджу та його поширення на міжнародній арені. Робота в цьому напрямі має починатися не лише з проведення відповідних реформ у всіх сферах суспільного життя, а й з підготовки фахівців високої кваліфікації у сфері формування та популяризації оновленого іміджу нашої Батьківщини. І саме таких фахівців сьогодні готує Університет економіки та права «КРОК». Вони повинні мати ґрунтовні знання з проблем формування державного іміджу, бути підготовленими до ефективної роботи із засобами масової інформації та сучасними інформаційними технологіями, мати навички з організації роботи із зарубіжною громадськістю, вільно володіти кількома іноземними мовами та легко орієнтуватися у світовій історії, культурі, літературі тощо.
Дата публікації: 28-вер-2016
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Навчально - методичний комплекс з дисциплни "Суспільні комунікації". Зеліч В.В. Ужгород: Редакційно-видавничий відділ УжНУ, 2016. − 28 с.
Короткий огляд (реферат): Суспільні комунікації є невід’ємною частиною та однією з умов функціонування суспільно-економічного механізму як цілого на будь-якому етапі розвитку соціуму. З переходом суспільства від постіндустріального до інформаційного комунікативні та інформаційні технології стають вирішальним чинником, який зумовлює напрями і темпи соціально-економічного розвитку. Відомості, що передаються усним, письмовим або яким-небудь іншим способом про актуальні новини внутрішнього та міжнародного життя, – все це та низку інших визначень можна застосувати до поняття «інформація», що у складних сучасних умовах відіграє дедалі більшу роль.У динамічному, складному процесі, який сьогодні переживає українське суспільство, дедалі більшу роль відіграє неухильне зростання питомої ваги інформаційних чинників.У розробці проблем інформатизації суспільства, формування його інформаційної культури досі існує шкідлива тенденція захоплення лише технічною стороною справи. За такого підходу по суті нові інформаційні технології перетворюються на самоціль, а людина розглядається лише як додаток до певної соціально-технічної інформаційної системи, а не як суб'єкт свідомої творчої діяльності.Ось чому гуманітарні проблеми, що стосуються процесу інформатизації сучасного суспільства, заслуговують нині на більшу увагу.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10476
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11. 2016 Зеліч В.В. Суспільні Комунікації.pdf474.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.