Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11310
Title: Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку
Other Titles: The problem of leadership in preschool children group
Authors: Іванова, Вікторія Вікторівна
Keywords: лідер,, лідерство,, дошкільник, лідируюча особистість, лідерський потенціал, ініціативність, самостійність, самооцінка
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Іванова, В. В. Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку [Текст] / В. В. Іванова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 78–81. – Бібліогр.: с. 80–81 (16 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті визначено актуальність даної проблеми, проаналізовані підходи науковців до розуміння сутності поняття лідерства; розглядається неформальне лідерство на рівні малої соціальної групи − групи дітей старшого дошкільного віку; виділені базисні характеристики дитячого лідерства, визначено специфіку лідерства в дошкільному дитинстві, а також розглянуто сутність особистісних рис (комунікативні вміння, ініціатива і старанність, самостійність і самооцінка), що складають лідерський потенціал, і їх значимість для лідера-дошкільника. Ключові слова: лідер, лідерство, дошкільник, лідируюча особистість, лідерський потенціал, ініціативність, самостійність, самооцінка.
The urgency of a given problem has been determined in the article, scientific approaches to understanding the essence of the concept of leadership have been analysed; informal leadership at the level of small social group- the group of over-fives is examined; basic characteristics of child's leadership have been distinguished, the specific of leadership in preschool childhood is defined, and also the essence of personal traits (communicative abilities, initiative and diligence, independence and self-evaluation), that form leader potential, and their sense for a preschool child leader have been considered. Key words: leader, leadership, preschool child, leading personality, leader potential, initiativeness, independence, self-evaluation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11310
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.