Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11310
Название: Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку
Другие названия: The problem of leadership in preschool children group
Авторы: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: лідер,, лідерство,, дошкільник, лідируюча особистість, лідерський потенціал, ініціативність, самостійність, самооцінка
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Іванова, В. В. Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку [Текст] / В. В. Іванова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 78–81. – Бібліогр.: с. 80–81 (16 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті визначено актуальність даної проблеми, проаналізовані підходи науковців до розуміння сутності поняття лідерства; розглядається неформальне лідерство на рівні малої соціальної групи − групи дітей старшого дошкільного віку; виділені базисні характеристики дитячого лідерства, визначено специфіку лідерства в дошкільному дитинстві, а також розглянуто сутність особистісних рис (комунікативні вміння, ініціатива і старанність, самостійність і самооцінка), що складають лідерський потенціал, і їх значимість для лідера-дошкільника. Ключові слова: лідер, лідерство, дошкільник, лідируюча особистість, лідерський потенціал, ініціативність, самостійність, самооцінка.
The urgency of a given problem has been determined in the article, scientific approaches to understanding the essence of the concept of leadership have been analysed; informal leadership at the level of small social group- the group of over-fives is examined; basic characteristics of child's leadership have been distinguished, the specific of leadership in preschool childhood is defined, and also the essence of personal traits (communicative abilities, initiative and diligence, independence and self-evaluation), that form leader potential, and their sense for a preschool child leader have been considered. Key words: leader, leadership, preschool child, leading personality, leader potential, initiativeness, independence, self-evaluation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11310
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОБЛЕМА ЛІДЕРСТВА В КОЛЕКТИВІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf152.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.