Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11310
Назва: Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку
Інші назви: The problem of leadership in preschool children group
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: лідер,, лідерство,, дошкільник, лідируюча особистість, лідерський потенціал, ініціативність, самостійність, самооцінка
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Іванова, В. В. Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку [Текст] / В. В. Іванова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 78–81. – Бібліогр.: с. 80–81 (16 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті визначено актуальність даної проблеми, проаналізовані підходи науковців до розуміння сутності поняття лідерства; розглядається неформальне лідерство на рівні малої соціальної групи − групи дітей старшого дошкільного віку; виділені базисні характеристики дитячого лідерства, визначено специфіку лідерства в дошкільному дитинстві, а також розглянуто сутність особистісних рис (комунікативні вміння, ініціатива і старанність, самостійність і самооцінка), що складають лідерський потенціал, і їх значимість для лідера-дошкільника. Ключові слова: лідер, лідерство, дошкільник, лідируюча особистість, лідерський потенціал, ініціативність, самостійність, самооцінка.
The urgency of a given problem has been determined in the article, scientific approaches to understanding the essence of the concept of leadership have been analysed; informal leadership at the level of small social group- the group of over-fives is examined; basic characteristics of child's leadership have been distinguished, the specific of leadership in preschool childhood is defined, and also the essence of personal traits (communicative abilities, initiative and diligence, independence and self-evaluation), that form leader potential, and their sense for a preschool child leader have been considered. Key words: leader, leadership, preschool child, leading personality, leader potential, initiativeness, independence, self-evaluation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11310
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМА ЛІДЕРСТВА В КОЛЕКТИВІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf152.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.