Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11353
Title: Особливості професійно–педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти
Other Titles: Features of professional pedagogical activity of postgraduate education teachers
Authors: Ніколаєску, Інна Олександрівна
Keywords: викладач післядипломної освіти, професійно-педагогічна діяльність, дорослі учні, принципи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ніколаєску, І. О. Особливості професійно–педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти [Текст] / І. О. Ніколаєску // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 137–139. – Бібліогр.: с. 139 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано професійно-педагогічну діяльність викладача післядипломної освіти з урахуванням специфіки навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації. Виокремлено особливості професійно-педагогічної діяльності викладача-андрагога, зокрема навчання дорослих, функції діяльності викладача, пошук й застосування ефективних методів для забезпечення високої якості навчання педагогів, комунікативний характер навчального процесу, недостатнє науково-теоретичне обґрунтування і науково-методичне забезпечення. Розглянуто провідні принципи, на основі яких будується освітній процес у системі післядипломної освіти і які в цілому є притаманними лише для нього. Ключові слова: викладач післядипломної освіти, професійно-педагогічна діяльність, дорослі учні, принципи.
The article analyzes the professional-pedagogical activity of teachers of postgraduate education specific to the educational process in refresher courses. The features professional-pedagogical activity of the teacher-andragogist have been considered, namely adult education, the function of the teacher, the search and application of effective methods to ensure the quality of teacher training, the communicative nature of the educational process, the lack of scientific and theoretical basis and methodological support. The basic principles on which the educational process is based on the system of postgraduate education are unique to him. Key words: teacher graduate education, vocational and pedagogical activity, adult students, principles.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11353
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.