Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11353
Назва: Особливості професійно–педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти
Інші назви: Features of professional pedagogical activity of postgraduate education teachers
Автори: Ніколаєску, Інна Олександрівна
Ключові слова: викладач післядипломної освіти, професійно-педагогічна діяльність, дорослі учні, принципи
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ніколаєску, І. О. Особливості професійно–педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти [Текст] / І. О. Ніколаєску // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 137–139. – Бібліогр.: с. 139 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано професійно-педагогічну діяльність викладача післядипломної освіти з урахуванням специфіки навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації. Виокремлено особливості професійно-педагогічної діяльності викладача-андрагога, зокрема навчання дорослих, функції діяльності викладача, пошук й застосування ефективних методів для забезпечення високої якості навчання педагогів, комунікативний характер навчального процесу, недостатнє науково-теоретичне обґрунтування і науково-методичне забезпечення. Розглянуто провідні принципи, на основі яких будується освітній процес у системі післядипломної освіти і які в цілому є притаманними лише для нього. Ключові слова: викладач післядипломної освіти, професійно-педагогічна діяльність, дорослі учні, принципи.
The article analyzes the professional-pedagogical activity of teachers of postgraduate education specific to the educational process in refresher courses. The features professional-pedagogical activity of the teacher-andragogist have been considered, namely adult education, the function of the teacher, the search and application of effective methods to ensure the quality of teacher training, the communicative nature of the educational process, the lack of scientific and theoretical basis and methodological support. The basic principles on which the educational process is based on the system of postgraduate education are unique to him. Key words: teacher graduate education, vocational and pedagogical activity, adult students, principles.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11353
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.