Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11353
Название: Особливості професійно–педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти
Другие названия: Features of professional pedagogical activity of postgraduate education teachers
Авторы: Ніколаєску, Інна Олександрівна
Ключевые слова: викладач післядипломної освіти, професійно-педагогічна діяльність, дорослі учні, принципи
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Ніколаєску, І. О. Особливості професійно–педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти [Текст] / І. О. Ніколаєску // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 137–139. – Бібліогр.: с. 139 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано професійно-педагогічну діяльність викладача післядипломної освіти з урахуванням специфіки навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації. Виокремлено особливості професійно-педагогічної діяльності викладача-андрагога, зокрема навчання дорослих, функції діяльності викладача, пошук й застосування ефективних методів для забезпечення високої якості навчання педагогів, комунікативний характер навчального процесу, недостатнє науково-теоретичне обґрунтування і науково-методичне забезпечення. Розглянуто провідні принципи, на основі яких будується освітній процес у системі післядипломної освіти і які в цілому є притаманними лише для нього. Ключові слова: викладач післядипломної освіти, професійно-педагогічна діяльність, дорослі учні, принципи.
The article analyzes the professional-pedagogical activity of teachers of postgraduate education specific to the educational process in refresher courses. The features professional-pedagogical activity of the teacher-andragogist have been considered, namely adult education, the function of the teacher, the search and application of effective methods to ensure the quality of teacher training, the communicative nature of the educational process, the lack of scientific and theoretical basis and methodological support. The basic principles on which the educational process is based on the system of postgraduate education are unique to him. Key words: teacher graduate education, vocational and pedagogical activity, adult students, principles.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11353
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.