Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11387
Название: Особливості організації та функціонування післядипломної освіти соціальних працівників у США
Другие названия: Peculiarities of organisation and functioning of life-long education of social workers in the USA
Авторы: Горішна, Надія Мирославівна
Ключевые слова: післядипломна освіта, соціальні працівники, післядипломна освіта соціальних працівників, соціальна робота, одиниця безперервної освіти
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Горішна, Н. М. Особливості організації та функцінування післядипломної освіти соціальних працівників у США [Текст] / Н. М. Горішна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 42–45. – Бібліогр. : с. 45 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано особливості сучасного етапу функціонування післядипломної освіти соціальних працівників у США. Встановлено, що її функціонування на сучасному етапі характеризується такими особливостями: існування різних видів і форм організації; диференціація змісту на основі навчальних, професійних та пізна- вальних можливостей, запитів і потреб соціальних працівників; впровадження інноваційних технологій навчання та одиниць безперервної освіти; побудова стратегії розвитку післядипломної освіти на основі партнерства та взаємодії її основних учасників. Ключові слова: післядипломна освіта, соціальні працівники, післядипломна освіта соціальних працівників, соціальна робота, одиниця безперервної освіти.
The article deals with peculiarities of social work continuing education at the current stage of its functioning in the United States. It is characterized by the following features: the existence of different types and forms of organization; differentiation of educational, professional and educational opportunities, demands and needs of social workers; implementation of innovative learning technologies and units of continuing education; construction of continuing education, which is based on partnership and interaction of its main stakeholders. Continuing education should not be seen as an extra in comparison with the basic professional education. It should be viewed as systematic, consistent, progressive, the basis for which is basic, formal education. A necessary condition for the building of national system of social work continuing education is a consolidation of all its stakeholders. According to the carried out analysis of literature and teaching documents the main types of continuing education of social workers in the US are: formal training activities, professional meetings, individual training. Key words: continuing education, social workers, social work continuing education, social work, unit of continuing education.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11387
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.