Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11547
Title: Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки
Other Titles: Formation of readiness for self-improving in the process of individualization of professional training
Authors: Райковська, Галина Олексіївна
Keywords: професійна підготовка, графічна підготовка, самовдосконалення, індивідуалізація, мотивація
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Райковська, Г. О. Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки [Текст] / Г. О. Райковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 166–169. – Бібліогр.: с. 168–169 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано сучасний стан підготовки у вищих технічних навчальних закладах України. Охарактеризовано сутність формування у майбутніх інженерів готовності до самовдосконалення в процесі індивідуалізації навчання як одного зі шляхів підвищення якості професійної підготовки. Доведено, що в основі формування готовності до самовдосконалення студентів в процесі професійної підготовки, зокрема навчання графічних дисциплін є мотивація – один з провідних чинників освітнього процесу, оскільки досягнення основної мети залежить від його злагодженості. Ключові слова: професійна підготовка, графічна підготовка, самовдосконалення, індивідуалізація, мотивація.
Current situation of training at higher technical educational establishments of Ukraine has been analyzed. The essence of formation of readiness of future engineers for self-improving in the process of individualized training as a way to improve professional education has been characterized. It is well-proven that in basis of forming of readiness to self-perfection of students in the process of professional preparation, in particular studies of graphic disciplines are motivation – one of leading factors of educational process, as achievement of primary purpose depends on his harmony. Key words: professional education, graphic training, self-improvement, individualization, motivation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11547
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.