Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11547
Назва: Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки
Інші назви: Formation of readiness for self-improving in the process of individualization of professional training
Автори: Райковська, Галина Олексіївна
Ключові слова: професійна підготовка, графічна підготовка, самовдосконалення, індивідуалізація, мотивація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Райковська, Г. О. Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки [Текст] / Г. О. Райковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 166–169. – Бібліогр.: с. 168–169 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан підготовки у вищих технічних навчальних закладах України. Охарактеризовано сутність формування у майбутніх інженерів готовності до самовдосконалення в процесі індивідуалізації навчання як одного зі шляхів підвищення якості професійної підготовки. Доведено, що в основі формування готовності до самовдосконалення студентів в процесі професійної підготовки, зокрема навчання графічних дисциплін є мотивація – один з провідних чинників освітнього процесу, оскільки досягнення основної мети залежить від його злагодженості. Ключові слова: професійна підготовка, графічна підготовка, самовдосконалення, індивідуалізація, мотивація.
Current situation of training at higher technical educational establishments of Ukraine has been analyzed. The essence of formation of readiness of future engineers for self-improving in the process of individualized training as a way to improve professional education has been characterized. It is well-proven that in basis of forming of readiness to self-perfection of students in the process of professional preparation, in particular studies of graphic disciplines are motivation – one of leading factors of educational process, as achievement of primary purpose depends on his harmony. Key words: professional education, graphic training, self-improvement, individualization, motivation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11547
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.