Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11547
Название: Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки
Другие названия: Formation of readiness for self-improving in the process of individualization of professional training
Авторы: Райковська, Галина Олексіївна
Ключевые слова: професійна підготовка, графічна підготовка, самовдосконалення, індивідуалізація, мотивація
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Райковська, Г. О. Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки [Текст] / Г. О. Райковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 166–169. – Бібліогр.: с. 168–169 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан підготовки у вищих технічних навчальних закладах України. Охарактеризовано сутність формування у майбутніх інженерів готовності до самовдосконалення в процесі індивідуалізації навчання як одного зі шляхів підвищення якості професійної підготовки. Доведено, що в основі формування готовності до самовдосконалення студентів в процесі професійної підготовки, зокрема навчання графічних дисциплін є мотивація – один з провідних чинників освітнього процесу, оскільки досягнення основної мети залежить від його злагодженості. Ключові слова: професійна підготовка, графічна підготовка, самовдосконалення, індивідуалізація, мотивація.
Current situation of training at higher technical educational establishments of Ukraine has been analyzed. The essence of formation of readiness of future engineers for self-improving in the process of individualized training as a way to improve professional education has been characterized. It is well-proven that in basis of forming of readiness to self-perfection of students in the process of professional preparation, in particular studies of graphic disciplines are motivation – one of leading factors of educational process, as achievement of primary purpose depends on his harmony. Key words: professional education, graphic training, self-improvement, individualization, motivation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11547
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.