Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11558
Назва: Формування комунікативної компетентності у мешканців соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Інші назви: Training of teachers’ personnel in conditions of educational and educative space in the south of Ukraine in the second half of the XIX- the beginning of the XX centuries
Автори: Корецька, Любов Олександрівна
Ключові слова: соціальний гуртожиток, компетентність, комунікація, комунікативна компетентність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Корецька, Л. О. Підготовка учительських кадрів в умовах освітньо-виховного простору Півдня України другої половини ХІХ – початку ХХ століть [Текст] / Л. О. Корецька // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 96–99. – Бібліогр. : с. 98–99 (25 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основне призначення діяльності соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Розглянуто процес формування комунікативної компетентності вихованців; подано її компоненти та складові. Окреслено основні аспекти, що впливають на специфіку формування комунікативної компетентності: соціально-психологічні особливості вихованців; їх різновіковий склад; характер взаємостосунків та постійна зміна контингенту мікро- середовища мешканців соціального гуртожитку. Ключові слова: соціальний гуртожиток, компетентність, комунікація, комунікативна компетентність.
The author of the article has analyzed the main purpose of a social hostel for orphans and children deprived of parental care, i.e. to provide temporary housing for the residents. In addition, the main purpose of the institution – social adaptation residents and formation of communicative competence of pupils has been defi ned. The author has examined the process of communicative competence of pupils: cognitive-regulatory, emotional, motivational, action-practical. The components of communicative competence are the following: knowledge of the rules of communication, decision rules of communication, compliance communication are considered there. The article contains the main aspects that infl uence the specifi city of communicative competence. The fi rst aspect is the incorporation of social and psychological characteristics of inmates of social coexistence. The second aspect is the incorporation of different age composition of pupils’ institution. The third aspect – is taking into account the nature of relationships inhabitants’ institutions. The fourth aspect – is a permanent change in contingent consideration micro residents of social coexistence. Key words: social hostel, competence, communication, communicative competence.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11558
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.